Stav objednávky
Pokud chcete rychle zjistit stav vaší objednávky, máte několik možností.
- Pokud jste se v našem e-shopu registrovali, přihlaste se do vašeho zákaznického účtu; budete tak mít přehled o všech stavech vaší objednávky lusknutím prstu; ve vašem zákaznickém účtu najdete i všechny doklady.
- Pokud jste k vašemu zákaznickému účtu ztratili přístup, obnovte si jej.
- Nejste registrovaným zákazníkem? Nevadí, založte si zákaznický účet. Vaše objednávky k němu poté automaticky spárujeme. Stačí, když při registraci použijte stejný e-mail, jako jste použil při tvorbě objednávky.
Stavy výroby vaší zakázky
Často se nás ptáte, jaký je stav výroby vaší zakázky. Shrnuli jsme pro vás všechny důležité milníky. Tedy.
- Jakmile odešlete objednávku z našeho e-shopu, ihned dostáváte e-mail s potvrzením o jejím přijetí + rekapitulaci objednaných výrobků a služeb.
- Pokud jste platili kartou, objednávku kontrolujeme a do jednoho pracovního dne ji předáváme výrobě.
- Pokud jste zvolili platbu převodem, objednávku kontrolujeme a do jednoho pracovního dne vám odesíláme zálohovou fakturu; jakmile připíšeme platbu na bankovní účet, odesíláme vám e-mail, že vaši objednávku vyřizujeme.
- Je-li objednávka kompletní a bez nedostatků, tedy 100% víme, co chcete vyrobit, předáváme ji výrobě. Pokud potřebujeme cokoliv ujasnit, voláme vám.
- Jakmile předáme zakázku výrobě, odesíláme vám o tomto ihned e-mail.
- Hned po vyrobení zakázky tuto finišujeme, kompletujeme a balíme. I v tomto případě vám o naší práci posíláme e-mail.
- Po předání zásilky přepravci nebo po převozu na vámi zvolené místo odběru vás opět informujeme e-mailem.
- Jakmile si zakázku převezmete, resp. vám ji přepravce doručí, odesíláme vám fakturu (daňový doklad) a případně i dodací list.
Jak vidíte, máte stále přehled o tom, co se vlastně děje. Pokud však potřebujete ještě více informací, nebo nám chcete cokoliv operativně sdělit, obraťte se na náš živý chat přes WhatsApp. Děkujeme!